سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/139512886810321.jpg
اظهارات سخیف یک جریان ضد ایرانی
نوشته شده توسط reza khangoli zivlaei در ساعت 7:56 عصر
 

پرونده هسته‌ای ایران مختومه شد؟! / بهانه‌های آمریکا برای تحریم جدید علیه ایران چیست؟

اظهارات و پیام‌هایی که از سوی سردمداران نظام سلطه در محافل سیاسی و رسانه‌ای مطرح می‌گردد گویای آن است که حتی بر فرض محال برچیده شدن برنامه هسته‌ای ایران و برآورده شدن رویای اوباما باز هم چیزی از خصومت استکبار جهانی نسبت به ملت ایران نخواهد کاست، نزاع نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران ریشه در مبانی و ایدئولوژی‌ای دارد که با منافع جهان خواران عالم در تضاد است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ "جان کری" وزیر خارجه آمریکا دیروز در حاشیه "اجلاس داووس" طی سخنانی بار دیگر از عزم دولت آمریکا بر متوقف‌ کردن برنامه هسته‌ای ایران خبر داد و مدعی شد "ما به ایران هرگز اجازه نخواهیم داد که نیروگاه اراک را راه‌اندازی کند".

"جان کری" گفت: اظهارات آقای روحانی درباره اینکه ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست بی‌معنی است مگر اینکه اقدامات عملی ببینیم.

این در حالی است که "دکتر روحانی" در سخنرانی خود در "اجلاس داووس" اعلام کرد ایران انگیزه‌ای برای ساخت سلاح هسته‌ای ندارد.

رفتارشناسی سردمداران کاخ سفید در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران همواره گویای این مطلب بوده است که واشنگتن از ظهور انقلاب اسلامی تا به امروز به طرق مختلف در صدد ضربه زدن به این حرکت عظیم مردم ایران بوده است.

کودتای 28 مرداد، اعمال تحریم‌های یک جانبه، اقدام به کودتا علیه انقلاب مردمی ایران، حمله نظامی به طبس، تحمیل جنگ 8 ساله، وارد شدن به جنگ مستقیم با ایران، هدف قرار دادن ناوها و سکوهای نفتی ایران در خلیج فارس در طول جنگ تحمیلی، حمله به هواپیمای مسافربری ایران، تهدید به جنگ، قرار دادن نام ایران در لیست محور شرارت، در پیش گرفتن سیاست خصمانه و ایجاد و راه‌اندازی جنگ گسترده رسانه‌ای، اقدام به اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه صلح امیز هسته‌ای ایران و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان همه و همه گویای این واقعیت است که سردمداران کاخ سفید تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا به هر طریق ممکن ایران را از رسیدن به جایگاه واقعی خود بازدارند و یا این روند را به تاخیر اندازند.

 اظهاراتی که پس از توافق ژنو از سوی مقامات آمریکایی بیان می‌شود نمایانگر استیصال سردمداران کاخ سفید در برابر حرکت شتابان علمی جوانان انقلابی این مرز و بوم است؛ زمانی که رئیس جمهور آمریکا در "موسسه سابان" از بازکردن پیچ و مهره‌های مراکز هسته‌ای ایران به عنوان آرزوی دست نایافتنی یاد می‌کند در واقع بر این گزاره صحه می‌گذارد که آمریکا از یک سو توانایی کنترل برنامه هسته‌ای رو به جلوی ایران را ندارد و از سویی دیگر پیشرفت روز افزون ایران اسلامی را بر نمی‌تابد.

همانطور که حضرت "آیت الله خامنه‌ای" رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، علت اصلی تحریم‌ها بر ضد ملت ایران را، کینه‌‌ورزی استکباری آمریکا دانستند و افزودند: کینه آمریکا بر ضد ملت ایران همچون کینه شتری است.

اظهارات و پیام‌هایی که از سوی سردمداران نظام سلطه در محافل سیاسی و رسانه‌ای مطرح می‌گردد گویای آن است که حتی بر فرض محال برچیده شدن برنامه هسته‌ای ایران و برآورده شدن رویای اوباما بازهم چیزی از خصومت استکبار جهانی نسبت به ملت ایران نخواهد کاست، نزاع نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران ریشه در مبانی و ایدئولوژی‌ای دارد که با منافع جهان خواران عالم در تضاد است.

با نگاهی گذارا به سیر تاریخی تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه ملت ایران به وضوح مشاهده می‌شود که مسئله غرب با ایران به یک موضوع مشخص به نام برنامه هسته‌ای ختم نمی‌شود.

گزاره فوق در توافق هسته‌ای جدید ایران و 1+5 به وضوح نمایان شد. علی‌رغم تعهدات ایران در این توافق باز هم شاهد گزافه گویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های غرب بودیم. اقدامات و حسن‌نیت ایران در توافق اخیر نه تنها گام‌های متقابل طرف غربی را به‌ همراه نداشت بلکه تمامیت خواهی غربی‌ها در عرصه بین الملل را چون گذشته به همراه داشت.

آمریکا پس از انعقاد توافق ژنو دیگر دست مایه هسته‌ای را برای وضع تحریم‌های بیشتر بر ایران از دست رفته می‌دید، اینبار به حربه حقوق بشر متوسل شد. کنگره بزرگترین کشور ناقض حقوق بشر، که رژه هر روزه هواپیماهای بدون سرنشین کشورش مرگ را برای زنان و کودکان افغانستان و پاکستان به ارمغان می‌آورد، بلافاصله پس از انعقاد توافق ژنو و طی اقدامی که بر خلاف روح دمیده شده در کالبد توافق ژنو به حساب می‌آمد، اقدام به تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران کرد.

بهانه جویی‌های آمریکا پس از ژنو رنگ و بوی حقوق بشری به خود گرفت، در واقع اگر تا دیروز امریکایی‌ها تحریم را به بهانه  برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران وضع می‌کردند حال تحریم‌های آنان در قالب نقض حقوق بشر نمود پیدا می‌کند و لابد فردا دستگاه‌های تبلیغاتی آمریکا در شیپور حمایت ایران از تروریسم می‌دمند.

البته وزیر خارجه آمریکا با ادعاهای دیشب خود گوی سبقت را از دستگاه‌های تبلیغاتی ربود و حمایت از تروریسم را به لیست بهانه‌های تحریمی خود افزود.

گفتنی است تحریم ایران به بهانه تروریسم مسبوق به سابقه است و مختص به زمان حال نیست اما امروز که بر مبنای توافق ژنو تحریم ایران به بهانه هسته‌ای امکان پذیر نیست، مقامات آمریکایی با بزرگ نمایی و دست آویز قرار دادن مفاهیمی همچون مبارزه با تروریسم و حمایت از حقوق بشر، عناد دیرینه خویش با نظام اسلامی و مردم ایران را نمایان می‌کنند.

اما کمی دقت و تامل در بیانات اخیر رهبر بصیر انقلاب که سخنانشان همواره در بزنگاه‌ها و پیچ‌های تاریخی راهنمای نظام اسلامی بوده است می‌تواند گره از فتنه‌ها و خدعه‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران، باز کند.

معظم له در فرازهایی از سخنرانی خود در مراسم تحلیف دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمودند: "ما به آمریکایی‌ها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد و خودبرتربین و غیرمنطقی و عهدشکن است و دولتی در تصرف شبکه صهیونیسم بین‌المللی است که بخاطر صهیونیست‌ها مجبور است با رژیم غاصب مماشات کند و نرمش نشان دهد".
 
بدیهی است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، نمی‌توان به چنین دولتی اعتماد کرد. دولت آمریکا از هر روشی برای خصومت و ضربه‌زدن به ایران بهره برده‌ است و هیچ دلیلی وجود ندارد که تصور کنیم این رفتار تغییر یافته است مگر آنکه در عمل این تغییر مشاهده شود و برای مدتی ادامه پیدا کند.

آیت الله خامنه‌ای در دیدار خود با مردم مبارز قم در 19 دی 1392 ضمن توصیه به مسئولان بر اتکا به نیروی درونی برای رفع مشکلات کشور، تاکید کردند ایران به خاطر تحریم‌ها پای مذاکرات نرفته است و یکی از برکات مذاکرات اخیر این بود که دشمنی آمریکا با ایران و ایرانی و اسلام برای همه روشن شد."

منبع: باشگاه خبرنگاران



خیال خام مردنی ها
نوشته شده توسط reza khangoli zivlaei در ساعت 10:18 عصر
مارک کرک سناتور آمریکایی مدعی شد؛

ایران باید تاسیسات هسته ای خود را بر چیند

مارک کرک یک از سناتورهای آمریکایی مدعی شد که ایران باید تاسیسات هسته ای خود را بر چیند.

 

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری فرانسه:مارک کرک یک از سناتورهای آمریکایی مدعی شد که ایران باید تاسیسات هسته ای خود را بر چیند و این امر مورد حمایت هر دو حزب آمریکاست.


باشگاه خبرنگاران



ادعاهای تاریخ مصرف گذشته
نوشته شده توسط reza khangoli zivlaei در ساعت 10:12 عصر
جان کری ادعاهای تاریخ مصرف گذشته اش را دوباره تکرار کرد

اجازه راه اندازی نیروگاه اراک را به ایران نخواهیم داد

وزیر خارجه ایالات متحده امریکا با حضور در محل اجلاس چهل و چهارمین اجلاس مجمع جهانی اقتصاد با ادعای اینکه در این هفته برنامه هسته ای‌ ایران به عقب برگشت گفت: ما اجازه نخواهیم داد که ایران در راه اندازی رآکتور اراک گامی بردارد.

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از رویترز:جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در مقابل مجمع جهانی اقتصاد مدعی شد،حضور نظامی ایالات متحده امریکا در خاور میانه برای مقابله تهدیدات در منطقه است.

جان کری در ادامه گفت:روابط ما به شرکای خود در خاور میانه بر اساس منافع مشترک است و حضور ما در خاور میانه برای حمایت از هم پیمانان امریکا مهم است.

وی تاکید کرد: عقب نشینی آمریکا از خاورمیانه یک افسانه است.

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سخنان خود مدعی شد ما به ایران هرگز اجازه نخواهیم داد که نیروگاه اراک را راه اندازی کند.

جان کری گفت: اظهارات آقای روحانی درباره اینکه ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست بی معنی است مگر اینکه اقدامات عملی ببینیم. آقای روحانی روز گذشته اعلام کردند که ایران انگیزه‌ای برای ساخت سلاح هسته ای ندارد، حالا ایران فرصت دارد آن را ثابت کند.


کری در خصوص برنامه هسته‌ای ایران گفت: اکنون بازرسان آژانس می‌توانند هر روز در فردو و نظنز باشند. همین طور بازرسان هر ماه می‌توانند در اراک باشند. ما زمان برای رسیدن ایران به بمب را طولانی کردیم و آن را بیشتر قابل ردیابی کردیم.

وزیر خارجه آمریکا درباره سخنان رئیس جمهوری ایران در داووس نیز گفت: دیروز آقای روحانی اینجا بود و گفت ما می‌خواهیم با دنیا تعامل کنیم. اگر درباره صحبتهای خود جدی هستید اثبات آن ساده است. کشوری که برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز میخواهد چرخه غنی‌سازی در زیر زمین نمی‌خواهد، رآکتور آب سنگین نمی‌خواهد.

کری در ادامه سخنان خود باز هم بشار اسد را متهم به جذب تروریست ها در این کشور کرد و مدعی شد که بشار اسد نمی تواند در آینده سوریه و دولت انتقالی حضور داشته باشد  وباید از مقام خود کناره گیری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران



فیزیکدان اسلام ستیز
نوشته شده توسط reza khangoli zivlaei در ساعت 1:29 عصر

10 نفری که در آمریکا بذر اسلام‌هراسی می‌افشانند/ فیزیکدان اسلام‌ستیز آمریکایی کیست؟

گروه‌های ضد اسلام تقریبا پدیده نوینی هستند و بیشتر آن‌ها پس از حادثه سقوط برج‌های دو قلو در یازدهم سپتامبر 2001 بوجود آمدند. این گروه‌ها رفتارهای بسیار متخاصمانه‌ای نسبت به مسلمانان دارند. اعضای اینگونه سازمان‌های ضد اسلامی، مسلمانان را بیگانه دانسته و رفتارهای غیر انسانی با مسلمانان را مجاز می‌داند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ اسلام هراسی در غرب به ویژه در آمریکا به یکی از فعالیت‌های سود جویانه و تبلیغاتی تبدیل شده، به طوری که برخی افراد برای مشهور شدن و خراب کردن چهره نورانی اسلام دست به راه اندازی سازمان‌های ضد اسلامی می‌زنند و از این راه به اهداف شومی از قبیل تفرقه پراکنی و ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی با برپایی گردهمایی و سخنرانی‌های ضد اسلامی می‌پردازند.


باشگاه خبرنگاران در گزارشی که در تاریخ 23 دی 1392 با عنوان "10 نفری که در آمریکا بذر اسلام‌هراسی می‌افشانند / حضور یک زن فاشیست در لیست گروه‌های افراطی + جزئیات و تصاویر" منتشر شد به 3 تن از افرادی که در زمینه اسلام هراسی فعالیت و علیه مسلمانان فعالیت می‌کردند اشاره کرد و در این گزارش نیز قصد داریم به افشای هویت سه نفر دیگر از اسلام هراسان بپردازیم.

فیزیکدانی که یک اسلام هراس تمام عیار است
 

"بیل وارنر" "Bill Warner " ملقب به "بیل فرنچ" "Bill French" یکی از 10 شخص اسلام ستیز از مجموعه افراد حاضر در گروه‌های نفرت است. وی بیشترین میزان تحصیلات را در میان شخصیت‌های ضد اسلامی در" آمریکا" داراست  .   وارنر دارای مدرک دکتری در رشته‌های "فیزیک" و "ریاضی" از دانشگاه "NC State University  " است.


او نظرات "ضد اسلامی" خاص و متفاوتی نسبت به سایر شخصیت‌های ضد اسلامی دارد، او با اینکه هیچ‌گونه مطالعات مذهبی نداشته و در زمینه قانون نیز هیچ‌گونه تحصیلاتی نداشته خود را در زمینه اسلام هراسی و تبلیغ علیه مسلمانان، قانون اسلام و شریعت در آمریکا مدعی می‌داند، و از "توده‌های ضد اسلامی" حمایت و دانشجویانش را به فعالیت‌های ضد اسلامی دعوت می‌کند  . 

برخی از مواضع ضد اسلامی "بیل وارنر": 

بیل در بخشی از کتاب خود درباره دین مبین اسلام چنین گفته است: "برای به تمدن رسیدن دو راه وجود دارد، یکی داشتن قانونی ناب همچون طلا و دوم افکار ناب و انتقادی است، که در اسلام هیچ یک از این دو وجود ندارد".


تنها با اکتفا به این یک جمله او می‌توان یافت که او هیچ‌گونه شناختی نسبت به اسلام و قانون ندارد، زیرا اسلام برای تمامی مسیرهای درست زندگی راه‌ کارها و قوانینی وضع کرده است.

او اسلام را دینی برای وحشی‌گری معرفی می‌کند و با نشان دادن فیلم‌ها و عکس‌هایی از گروه‌های تروریستی آمریکایی ساخته‌ای همچون القاعده و یا دیگر گروه‌های تکفیری سعی بر این دارد که اسلام را دینی متوحش معرفی و در اصطلاح با این کار خود برای اسلام ضد تبلیغ می‌کند و این در حالی است که دین مبین اسلام هیچ گاه تفکر التقاطی و تکفیری را برنتافته و در هیچ یک از آموزه‌های اسلام نمی‌توان ردی از تفکر گروه‌های تروریستی تحت حمایت و امر آمریکا همچون القاعده را یافت.

بیل در سایت رسمی خود با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌بایست تا آخرین نفس خود پا به پای "اسرائیل" بایستند و علیه اسلام مبارزه کنند می‌نویسد: "اسرائیل برادر ما و هموار کننده مسیر رسیدن به آزادی و صلح جهانیست، آن‌ها هم مسیر با ما در ایجاد دنیایی خالی از کنش و ناعدالتی کوشش می‌کنند و ما می‌بایست این مسیر را از عوامل بازدارنده از جمله اسلام و مسلمانان پاک کنیم"!


ادعای وارنر نسبت به مسلمانان:

به گزارش سایت خبری "counterjihadreport  " به نقل از این فرد اسلام ستیز، مسلمانان را افرادی معرفی کرده که خود را به خواب زده‌اند و فردی که خود را به خواب زده را نمی‌توان بیدار کرد و در ادامه آورده است: "عملیات تروریستی مسلمانان در 11 سپتامبر نشان داد که این افراد که در دین، احکام و شریعتشان بیش از 30 درصد از جهاد و جنگ و نابودی غیر مسلمانان صحبت می‌کنند قابل هدایت نیستند و باید ابتدا آن‌ها را از کشور و سپس جهان پاک کرد"!


او در ادامه ادعاهای ضد اسلامی خود آورده است: "وقتی در پرچم کشورشان و یا حزبشان شمشیر جنگ نمایان است، این خود سندی برای وحشیگری‌شان است". 

بیل فرنچ در جلسات درسی خود بیش از اینکه به موضوعات درسی بپردازد به بحث د‌رباره اسلام و شست و شوی ذهن دانشجویان خود پرداخته و آن‌ها را تشویق به حمایت از اهداف رژیم صهیونیست و اسلام گریزی می‌کند.

او در سایت خود اینگونه ادعا کرده که به موجب اهمیت بالای هشیاری دادن به جوانان آمریکایی موسسه

{Center for the Study of Political Islam (CSPI)  } را راه اندازی کرده و تا پایان دادن به اسلام راه او پایان نخواهد یافت.! 

با گذشت سالیان بسیار از واقعه 11 سپتامبر 2001، و با وجود افشا شدن نقش کثیف صهیونیست و آمریکا در ساختن این نمایش او همچنان با اتکا بر این اتفاق جوانان و بیشتر قشر دانشجو را ترغیب به اسلام گریزی می‌کند و می‌گوید: FBI"  " همه تلاش خود را برای جلوگیری مجدد این گونه اتفاقات می‌کند و این امر بدون جلوگیری از ورود مسلمانان به کشور امکان پذیر نیست. 

منابع مالی هزینه‌های بیل وارنر چگونه تامین می‌شوند؟

  

استیون امرسون (Steven Emerson  ) که فردی اسلام ستیز و افراطی است خود را پشت بیل وارنر قرار داده و حمایت‌های مالی و اهداف او را پیش می‌برد. امرسون، میلیارد آمریکایی در چاپ و پخش کتاب‌ها و در تهیه و ضبط و پخش فیلم‌های بیل نقش به سزایی ایفا می‌کند، این حمایت‌ها به حدی است که (tennessean  ) در مقاله‌ای هر دوی آنها را در یک لیست جا داده است. 

 

"بریژیت گابریل" اسلام ستیز خبرنگار:

"بریژیت گابریل" "Bright Gabriel" زن "لبنانی مسیحی" است که ملیت آمریکایی دارد و خبرنگارِ «"فاکس نیوز"» و «"سی‌ان‌ان"» است. در صفحه‌ای برای این فرد که در سایت "ویکی پدیا" تهیه شده است آمده «بریژیت گابریل» از تحصیلات دانشگاهی برخوردار نیست. با این حال او پیرامون مباحث دینی و قانونی ادعاهایی را مطرح می‌کند.

او که یکی از عوامل و گزارشگران فاکس نیوز است از این جایگاه بارها برای گمراهی مردم و مخاطبانش استفاده کرده و اهداف شوم خود را از طریق این رسانه به گوش بینندگان این شبکه می‌رساند  .    

گابریل که سعی بر لکه دار کردن اسلام دارد در یک سایت ضد اسلامی با انتشار تمامی کتاب‌هایش آنجا را به پایگاهی برای تبلیغات ضد اسلامی تبدیل کرده است.

گابریل در سایت "   c4israel.us  " علاوه بر پخش بذر ترس از اسلام و اسلام هراسی از مسیحیان و سایر فرقه‌ها تقاضا دارد که به حمایت رژیم صهیونیستی بپردازند.

بخشی از اقدامات جنجالی گابریل:

 او سازمان "اقدام برای آمریکا"   "ACT! for America" که از سوی صهیونیست‌ها مورد حمایت است را تاسیس کرد  .   او به همراه "گای روجرز"، که هر دو تحلیلگر تروریسم‌اند، با لحنی کنایه‌آمیز گفت : ان.پی.آر با اخراج "خوان ویلیامز" که روزنامه نگار و تحلیگر سیاسی رادیوی ملی آمریکا است و در "فاکس نیوز" برنامه اجرا می‌کند، این پیام بسیار آشکار را به اسلام‌گرایان سراسر جهان رساند که اگر چه شریعت، در قوانین آمریکا جایگاهی ندارد اما نخستین متمم قانون اساسی است. ویلیامز در مصاحبهمورخ 15 اکتبر اظهار داشت که با وجود تنفرش از پیشداوری و احساسات نژاد پرستانه، هنگامی که "افرادی را با لباس اسلامی در هواپیما می‌بیند دچار تشویش می‌شود". این کلام، بخاطر متهم کردن همه مسلمانان به تروریسم، مقدمات اخراجش را از شبکه "ان پی آر"، و استخدام او توسط شبکه "فاکس" (که خود در مورد اسلام اهانت می‌کند) را فراهم کرد.

وی جنبش "شورای حقیقت آمریکا" "American Council for Truth» را نیز تاسیس کرد که متاسفانه نقش بسیار بزرگی در ناکام کردن تلاش‌های مسلمانان ایالت «اوکلاهوما» برای اصلاح قانون این ایالت مبنی بر اجرای احکام دین اسلام در معاملات مسلمانان برعهده داشت.

بخشی از صحبت‌های مضحکانه گابریل:

او دراظهارات خصمانه خویش می‌گوید: "در جهان اسلام، افراط، یک اصل است".

او اسلام را مانع پیشرفت و عامل عقب ماندگی میداند و مدعی می‌شود اسلام تربیت کننده "تروریست" است.

او در تمامی سخنان خود از رژیم اشغالی حمایت کرده و در یکی از فیلم‌هایش بر این باور است که اسراییل عامل برقراری صلح منطقه و دلیلی بر آرام نگه داشتن مسلمانان است.

گابریل که کار نویسندگی نیز انجام می‌دهد در خصوص کشته شدن بن لادن و همچنین تلاش ایالات متحده برای کشتن دیگر اعضای القاعده به فاکس نیوز می‌گوید:" در واقع حملاتی که ما پیشتر فکر می‌کردیم در تاریخ یازدهم سپتامبر سال2001   میلادی به دست القاعده انجام شده، از آنان بر نمی‌آمده است."

"پائول دیوید گاباتز" یکی دیگر از عناصر ضد اسلام

یکی دیگر از اعضای اصلی تبلیغات ضد اسلامی که در آمریکا فعالیت‌های گسترده‌ای دارد، "P. David Gaubatz" ("پائول دیوید گاباتز") است.

به گفته سایت "myislam.dk" "گاباتز" حدود 20 سال در رده‌‌‌بالای ارتش آمریکا بوده و 12 سال آخر کاری خود را به عنوان مامور ویژه تحقیقات نیروی هوایی ارتش گذراند. او بعد از اتفاقات ساختگی 11 سپتامر یک سال تحت آموزش زبان عربی بود بعد از آن برای ماموریت سرّی به عربستان سفر کرد و از آنجا در زمان حمله به کشور عراق به آنجا عزیمت کرد.

در مدت زمان جنگ در عراق او بارها در شبکه‌های خبری از جمله "CBS", "ABC", "CNN", "NBC" وغیره به گزارش و تحلیل جنگ به صورت یک طرفه پرداخت.

سال 2008 تحولی در زندگی او به وجود آورد به صورت ناگهانی به آمریکا بازگشت و فعالیت ضد اسلامی خود را آغاز کرد.

بنا بر علام سایت خبری "wnd": او پسر خود را (Chris)در همان سال به CIA سپرد و از او یک جاسوس ضد مسلمانان ساختند.   

 سایت "talkingpointsmemo"  افزود: گاباتز در همان سال با همکاری پائول سپری "Paul Sperry" کتاب "مافیای اسلام" (Muslim Mafia) را به چاپ رساند.

در کتاب "مافیای اسلام" آنها با در نظر گرفتن اعضای القاعده و افراطیون مسلمان و الگو قرار دادن آنها اسلام را ایدئولوژی برای نابودی و مافیایی دانستند که برای پیشبرد اهداف خود از هرگونه ابزار و فشاری استفاده می‌کنند.

گاباتز رئیس "the Council on American-Islamic Relations (CAIR)" "کنسول ارتباطات اسلامی آمریکاست" که در این مرکز با همکاری پسرش به جاسوسی از مسلمانان و کشورهای اسلامی می‌پردازد.

او مدعی است: اطلاعات بدست آمده توسط پسرش و سایر اعضای این سازمان پس از برسی و تکمیل در اختیار "FBI" قرار می‌گیرد که بیشترین کمک را به جلوگیری از عملیات تروریستی و کلاه برداری مسلمانان در کشور را دارد.

شعار آنها در "CAIR" "برقراری آزادی کاری برای همگان" (making democracy work for everyone) است. اما بر خلاف شعارشان به محدود سازی مسلمانان برای کار و فعالیت های اجتماعی می‌پردازند.

بنا بر افشا سازی سایت "loonwatch" گاباتز بیشترین هزینه مالی را برای فعالیت‌های ضد اسلامی خرج می‌کند، گروه‌های خود را با پول تحریک به ایستادگی در برابر اسلام و مسلمانان می‌کند. و در شرکت‌های خود از هیچ مسلمانی استفاده نمی‌کند و همچنین دیگر شرکت‌ها را تشویق به اخراج کارکنان مسلمان می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران



سود مشترک آمریکا و اسرائیل
نوشته شده توسط reza khangoli zivlaei در ساعت 1:18 عصر

هاآرتص: اجرای توافق ژنو به سود مشترک آمریکا و اسرائیل است  

«مقامات ارشد آمریکا و اسرائیل پیش از آغاز اجرای توافق هسته‌ای ژنو از طریق ویدئوهای امن، مذاکرات زیادی با یکدیگر داشتند زیرا مسئله اجرای این توافق برای اسرائیل، بالاترین اهمیت را دارد و منفعت مشترک اسرائیل و آمریکاست.»
روزنامه صهیونیستی هاآرتص که این خبر را از قول یک مقام آمریکایی منتشر کرده، همچنین نوشت: هیئتی از دولت آمریکا در هفته جاری برای گفت‌وگو در مورد آغاز اجرای توافق هسته‌ای ایران، راهی بیت‌المقدس می‌شود.
به نوشته هاآرتص، فیلیپ گوردون مشاور باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در امور خاورمیانه ریاست هیئت آمریکایی اعزامی به اسرائیل، شامل کارشناسان اتمی و امور تحریم‌ها علیه ایران را بر عهده دارد.
روزنامه اسرائیلی معاریو نیز می‌نویسد: دولت نتانیاهو گروهی از کارشناسان خود در نهادهای مختلف این کشور را مامور کرده که اجرای توافق ژنو از سوی ایران را به دقت رصد کنند تا پرونده تخلفات احتمالی ایران را تهیه کرده و آن را به قدرت‌های مذاکره‌کننده در برابر ایران ارائه کنند.
بنیامین نتانیاهو اخیراً در دیدار نخست‌وزیرکانادا گفته بود: ما منتظر پیمان نهایی هسته‌ای با ایران می‌مانیم. توافق نهایی باید به نحوی تهیه شود که قطار برنامه‌ هسته‌ای ایران را از ریل خارج کند. اسرائیل خواستار توقف کامل برنامه اتمی ایران است.
منبع: کیهان


کلمات کلیدی : برنامه هسته ای


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ