سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/139512886810321.jpg
دشمنی ایرانیها با آمریکا
نوشته شده توسط reza khangoli zivlaei در ساعت 3:0 عصر
دشمنی‌ ایرانی‌ها با آمریکا ریشه‌دار است/ همچنان به آنها بی‌اعتمادیم

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که آمریکا هیچگاه سر به راه نشده و به همین دلیل به آنها اعتماد نداریم.

خبرگزاری فارس: دشمنی‌ ایرانی‌ها با آمریکا ریشه‌دار است/ همچنان به آنها بی‌اعتمادیم


سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دشمنی ملت ایران با آمریکا را به دلیل پیشینه تاریخی عنوان کرد و گفت: حافظه تاریخی مردم باعث به وجود آمدن و ادامه یافتن این دشمنی شده است.

وی تصور تغییر نگاه مردم ایران به آمریکا پس از یک جریان تاکتیکی جدید در رابطه با این کشور را ساده‌اندیشی توصیف کرد و در عین حال اظهار داشت: آمریکا هیچگاه سر به راهی نشده و به همین دلیل ما به آنها اعتماد نداریم.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ممکن است روزی به دلیل منافع ملی دیالوگ خود با این کشور را تغییر دهیم اما ما همچنان به آنها بی‌اعتمادیم.

مره‌صدق دشمنی مردم ایران با آمریکا را ریشه‌دار دانست و اضافه کرد: دشمنی آمریکایی‌ها هم با ملت ایران ریشه‌دار است، البته دلیل دشمنی آنها با ایران حق‌طلبی، استقلال و آزادیخواهی ایرانیان است.

وی با تاکید بر اینکه باز شدن باب دیپلماسی جدید با یک کشور متخاصم به معنی کنار گذاشتن دشمنی با آنها و همچنین فراموش کردن ظلم‌هایشان نیست، تصریح کرد: ممکن است در کوتاه مدت به دلیل منافع ملی در مواجهه با آنها تغییر تاکتیک داشته باشیم اما مردم و مسئولان هیچ گاه دشمنی با آمریکا را فراموش نمی‌کنند.

مره‌صدق همچنین تاکید کرد: تا آمریکا روابط خود با ایران را به صورت کامل تغییر ندهد، نمی‌توان به آنها اعتماد کرد.   منبع: فارس نیوز



کلمات کلیدی : مرگ بر امریکا
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ