سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/139512886810321.jpg
مرگ بر امریکا به زبان کودکانه
نوشته شده توسط reza khangoli zivlaei در ساعت 1:2 عصر
پوسترهایی برای گفتن «مرگ بر آمریکا» به زبان کودکانه/ ببعی مثل حبه انگور گول اوباما را می‌خورد؟!

گروه فرهنگی رجانیوز: سیاست‌های دولت یازدهم در حوزه بین‌الملل خاصه ارتباط با آمریکا موجب شده است تا فعالیت‌های مردمی مختلفی در مخالفت با این سیاست‌ها صورت بگیرد. آنچه در ادامه مشاهده می‌کنید یکی از این دست فعالیت‌هاست که توسط «نهضت مردمی پوستر انقلاب» انجام شده است.

به گزارش رجانیوز، آمریکا بعنوان بزرگترین دشمن ایران و کشوری که جنایت‌های بیشماری در حق مردم ایران انجام داده است همواره مورد خشم و غضب این مردم بوده است. سیاست‌ خارجی دولت یازدهم موجب شد تا دلایل این نفرت تاریخی بار دیگر بازشماری شده و به بحث گذاشته شود.

این سیاست‌ها از سویی دیگر پای این دشمنی را به انواع تولیدات هنری باز کرد. این آثار که غالباً توسط گروه‌های مردمی و جوانان تولید شده‌اند یکی دیگر از برکات باز شدن دوباره بحث مذاکره با آمریکا هستند.

«نهضت مردمی پوستر انقلاب» نیز در همین راستا تعدادی پوستر با جامعه هدف کودکان تولید کرده است. همین جامعه هدف متفاوت شاید اصلی‌ترین دلیل جذابیت این آثار باشد. این نهضت همچینین این پوسترها را با کیفیت اصلی و بدون هیچ چشمداشتی در اختیار عموم قرار داده است تا همه در ثواب «مرگ بر آمریکا» گفتن کودکان این کشور سهیم شوند.

 

برای دانلود پوسترها در سایز اصلی و کیفیت بالا به اینجا مراجعه کنید. انتشار این پوسترها برای استفاده در تجمعات و راهپیمایی‌های ضد امریکایی پیشنهاد خوبی می‌تواند باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رجا نیوز



کلمات کلیدی : مرگ بر امریکا
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ