سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/139512886810321.jpg
پایبندی مردم به آرمانهای انقلاب
نوشته شده توسط reza khangoli zivlaei در ساعت 11:23 عصر

وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حضور ملت در راهپیمایی 13 آبان نشان از پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب دارد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهار داشت: حضور ملت در راهپیمایی 13 آبان پشتوانه‌ای بسیار قوی برای نظام و دولت است تا بتوانند در چارچوب احقاق حقوق مسلم مردم در مجامع بین‌المللی تلاش کنند.
به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه امسال نیز مردم حضور با عظمتی در راهپیمایی 13 آبان داشتند، گفت: این حضور نشان از پایبندی مردم به آرمان‌های نظام و انقلاب دارد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهار داشت: این حضور پشتوانه‌ای بسیار قوی برای نظام و دولت است تا بتوانند در چارچوب احقاق حقوق مسلم مردم در مجامع بین‌المللی تلاش کنند.

امام جمعه تبریز در این دیدار با تمجید از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب همواره پرشکوه و گسترده بوده است.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری تصریح کرد: این حضور وظیفه مسوولان نظام را در قبال مردم سنگین‌تر می‌کند.

وی ضمن خوش‌آمدگویی به استاندار جدید آذربایجان شرقی، خدمات استاندار پیشین را مفید و موثر ارزیابی کرد.

وزیر کشور پیش از دیدار با نماینده ولی فقیه با حضور در گلزار شهدای تبریز به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران



کلمات کلیدی : مرگ بر امریکا
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ