سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/139512886810321.jpg
مرگ بر امریکا در پیشواز
نوشته شده توسط reza khangoli zivlaei در ساعت 1:54 صبح
سردار کاظمینی در خصوص اهمیت گرامیداشت 13 آبان گفت:در یوم الله 13 آبان سال 1358 ملت ما انقلاب دومی را به ثبت رساندند. شعار«مرگ بر آمریکا» برای ملت ایران ثابت بوده و خواهد ماند.
فرمانده سپاه تهران عنوان کرد:

از"پیشواز مرگ بر آمریکا" استقبال می کنیم/شعار «مرگ بر آمریکا» برای ملت ثابت بوده و خواهد ماند

سردار کاظمینی در خصوص اهمیت گرامیداشت 13 آبان گفت:در یوم الله 13 آبان سال 1358 ملت ما انقلاب دومی را به ثبت رساندند. شعار«مرگ بر آمریکا» برای ملت ایران ثابت بوده و خواهد ماند.

به گزارش فرهنگ نیوز، جنبش پیشواز مرگ بر آمریکا مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفته است. در روز های گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس با استقبال از این حرکت به این جنبش پیوستند.

سردار کاظمینی در حاشیه نشست رونمایی از 18 عنوان کتاب منتشر شده در چهارمین نمایشکاه ملی کتاب دفاع مقدس به بسیج پرس در خصوص اقدام برخی نمایندگان مجلس مبنی بر قرار دادن «شعار مرگ بر آمریکا» در آهنگ ها ی پیشواز تلفن همراه خود گفت: شعار مرگ آمریکا از دل مردم ایران است و ما تمام جنایات آمریکا را در این شعار محکوم می کنیم، جنایت هایی که در ویتنام ،افغانستان؛ عراق، ایران و حتی خود آمریکا انجام شده، امروز قابل انکار نیست. چنین کاری خوب است و ما نیز از آن استقبال می کنیم. این شعار، شعار قابل توجهی است که باعث یادآوری ماهیت استکباری آمریکا می شود.

سردار کاظمینی در خصوص اهمیت گرامیداشت 13 آبان نیز گفت: در یوم الله 13 آبان سال 1358 ملت ما انقلاب دومی را به ثبت رساندند که همواره به آن افتخار می کنیم. شعار «مرگ بر آمریکا» برای ملت ایران ثابت بوده و خواهد ماند و نسل آینده هم به جنایت های آمریکا روز به روز بیشتر پی خواهد برد. آنان که در سال 1358 اقدام دانشجویان را محکوم می کردند و به خاطر همین اقدام می خواستند وزارت خانه های خود را در تهران جمع کنند، حالا خود مورد جاسوسی آمریکا قرار گرفتند. این بخشی از جنایات آمریکا است که به تازگی در اروپا درک شده است.

منبع: فرهنگ نیوز



کلمات کلیدی : مرگ بر امریکا
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ