سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/139512886810321.jpg
فعالیت صهیونیستی در ایران اسلامی
نوشته شده توسط reza khangoli zivlaei در ساعت 8:55 عصر
در قالب ترویج مسیحیت

فعالیت رژیم صهیونیستی در ایران+عکس

این افراد تا حدی پیش رفته اند که در ذهن جوانان، حضرت عیسی بن مریم را خدا معرفی نموده اند و با این افکار التقاطی قصد سست نمودن اعتقادات جوانان کشورمان را دارند.

به گزارش فرهنگ نیوز، آگاهی از فعالیت های بیگانگان درون کشور و بررسی در زمینه تبلیغاتی که در رسانه ها برای ترویج رژیم صهیونیستی در قالب دین مسیحیت در بین مسلمانان صورت می گیرد، نیازمند روشنگری و آگاهی بخشی است. در برخی موارد این فعالیت ها با هزینه های سرسام آوری در حال انجام است که در زیر به یکی از این موارد اشاره خواهد شد.

دو برادر به نامهای امین راد و رامین راد که به همراه شخصی به نام بهروز صادق خانجانی که از عوامل رژیم غاصب صهیونیستی هستند با هزینه های هنگفتی که از سازمانهای مسیحی و صهیونیستی تحت حمایت کشورهای حامی صهیونیست دریافت می کنند، جهت تخریب شیعه اثنی عشری با پوشش وسیع، پخش ویدئو و تأسیس سایت های اینترنتی و وبلاگ های ضد اسلامی و ارسال کتب مسیحی و تاسیس کلیساهای خانگی در برخی از شهرهای ایران برای اغفال جوانان شیعه در حال فعالیت هستند و سالیانه با مراکز صهیونیستی در خارج از کشور به ویژه در کشور ترکیه  در تماس هستند.

این افراد تا حدی پیش رفته اند که در ذهن جوانان، حضرت عیسی بن مریم را در حد خداوند معرفی نموده اند و با این افکار التقاطی قصد سست نمودن اعتقادات جوانان کشورمان را دارند. مورد ذکر شده شاید در حد خود ضعیف و ناچیز به نظر برسد. اما بی توجهی به چنین فعالیت هایی به مرور زمان می تواند بر بی پروایی و گسترش این فعالیت ها بیافزاید.

منبع: فرهنگ نیوز



کلمات کلیدی : مرگ بر رژیم صهیونیستی
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ