سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/139512886810321.jpg
جمع آوری تمامی دستگاه های سانتریفیوژ ایران
نوشته شده توسط reza khangoli zivlaei در ساعت 2:28 عصر
ادعای نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات سال 2016:

تحریم‌ها پس از جمع‌آوری تمامی دستگاه‌های سانتریفیوژ ایران لغو می‌شود

سناتور آمریکایی در سفر به فلسطین اشغالی و در سخنرانی در پارلمان رژیم صهیونیستی مدعی شد: ایران و برنامه هسته‌ای این کشور مهمترین تهدید امنیت ملی آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "جروزالم پست"، سناتور "تد کروز" سناتور ایالت تگزاس و نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در سخنانی در کنست مدعی شد: من با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل درباره این موضوع که نتیجه مذاکرات اخیر با ایران اشتباهی تاریخی و توافقی بد را به همراه خواهد داشت هم نظر هستم. 

وی درباره تحریم‌های ایران نیز مدعی شد: من خواهان برقراری دوباره و تقویت تحریم‌ها هستم و این موضوع باید شفاف‌سازی شود در صورتی این تحریم‌ها برداشته شوند که ایران تمامی دستگاه‌های سانتریفیوژ خود را جمع آوری کند و از غنی‌سازی اورانیوم دست بردارد. 

به ذعم وی  کوتاه آمدن در برابر ایران  "احمقانه" است.

کروز  اذعان کرد: ما به احیاء رهبری آمریکا در جهان متعهدیم اما از زمانی که اوباما به مقام ریاست جمهوری آمریکا رسید ،کشور از رسیدن به این جایگاه عقب نشینی کرده است و در عوض ایران، روسیه و چین قدم در این راه گذاشته اند. 

وی هشدار داد: جمله‌ای که بارها از متحدان خود می‌شنویم این است که جایگاه آمریکا کجاست؟چه اتفاقی برای رهبری آمریکا افتاده است؟ما باید در کنار دوستان و متحدان خود بمانیم و گرنه آسیب خواهیم دید.

وی درباره مذاکرات سازش گفت: مانع اساسی در راه صلح این است که تا امروز فلسطینی ها از به رسمیت شناختن حق اسرائیل به عنوان کشوری یهودی خودداری کرده اند.

این سناتور امریکائی درباره سیاست دولت اوباما درباره مذاکرات سازش گفت: دولت اوباما به اسرائیل با انتقادهای خود فشار وارد می کند اما این دولت باید در کنار اسرائیل باشد. 
سناتور ایالت تگزاس در ادامه گفت: اظهارات جان کری درباره اسرائیل و کاربرد واژه آپارتاید بخشی از سلسله خطاهای سیاست خارجی آمریکا است که به طور مداوم سبب شادی دشمنان ما و ناامیدی هم پیمانان ما شده است.  
منبع: باشگاه خبرنگاران


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ