سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/139512886810321.jpg
توافق نهایی
نوشته شده توسط reza khangoli zivlaei در ساعت 7:37 عصر
در مصاحبه با موسسه تحقیقاتی آسپن؛

شرمن: بی اعتمادی میان ایران و آمریکا مسئله‌ای حل شدنی نخواهد بود/در صورت توافق نهایی آمریکا حمایت ایران از حزب الله لبنان را نادیده نمی‌گیرد

معاون وزیر خارجه آمریکا در موضع گیری گستاخانه اظهار داشت:‌ حتی در صورت توافق نهایی نیز، آمریکا حمایت ایران از حزب الله لبنان و نیز مسئله حقوق بشر ایران را نادیده نخواهد گرفت .

به گزارش سرویس بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌ وندی شرمن در ادامه مصاحبه خود با موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی "آسپن"‌ درباره مذاکرات هسته ای افزود :‌  گفتگوها میان ایران و 5+1 تاکنون مفید و مهم بوده است و نمایندگان کشورها توانسته اند مذاکرات را در سطح حرفه ای بخوبی مدیریت و اجرا نمایند . 


وی تاکید کرد :‌اگرچه این مذاکرات روند خوبی را طی می کند اما نمی توان گفته اوباما درباره چندین دهه بی اعتمادی میان ایران و آمریکا را نادیده گرفت . در این باره هنوز راه طولانی و پرپیچ و خمی را پیش رو داریم . 

معاون وزیر خارجه آمریکا و رئیس تیم مذاکره کننده ای این کشور در گروه 1+5 ادامه داد :‌ دشواری این مذاکرات از آنروست که تلاش می کنیم به جامعه بین الملل اطمینان دهیم برنامه غنی سازی در ایران صلح آمیز و غیر تسلیحاتی است . نمایندگان ایرانی مذاکرات حرفه ای و تاثیرگذاری را انجام میدهند و می توان به تحقق توافق نهایی در این گفتگوها امیدوار بود . 

شرمن با اشاره به پایان زمان توافق موقت هسته ای تصریح کرد :‌ با وجود روند خوب مذاکرات اما هنوز به بخش های دشوار در این گفتگوها نرسیده ایم که در آن مرحله ایران باید تصمیمات مهم و سختی را اتخاذ کند . 

وی همچنین اظهار داشت :‌حتی در صورت توافق نهایی نیز آمریکا حمایت ایران از حزب الله لبنان و نیز مسئله حقوق بشر ایران را نادیده نخواهد گرفت .
باشگاه خبرنگاران


کلمات کلیدی : مرگ بر امریکا
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ