سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/139512886810321.jpg
مرگ بر امریکا شعار انزجار از شیطان
نوشته شده توسط reza khangoli zivlaei در ساعت 9:20 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیهَا النَّاسُ کُلُوا مِمَّا فِی الْأَرْضِ حَلَالًا طَیبًا وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّیطَانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبِینٌ  (البقرة/168)
ای مردم! از آنچه در زمین است، حلال و پاکیزه بخورید! و از گامهای شیطان، پیروی نکنید! چه اینکه او، دشمن آشکار شماست!

امام خمینی (ره):

آمریـــکا شیطان بزرگ است

شاید عده ای هنوز حضرت امام خمینی (ره) را در حد یک انسان عادی و حداکثر یک روحانی که درس حوزوی خوانده می دانند و هیچ از مقامات عرفانی و علمی و سیاسی آن بزرگوار نمی دانند. همین بس که اگر یک عارف و واصل ربانی، اهل دروغ و مبالغه و افترا باشد حتماً از مقام خود سقوط خواهد کرد و بدنبال آن خداوند محبت او را از دل مومنین خارج خواهد ساخت و ما دیدیم که چگونه تا روز آخر عمر گرانمایه حضرت امام و تا کنون چگونه مومنین و مخلصین عاشق سینه چاکش بودند و هستند. خداوند در قرآن فرموده محبت نیکوکاران را در دل دیگران قرار می دهد.
اگر امام فرمودند: امریکا شیطان بزرگ است ؛ نه اینکه برای بازار گرمی و جذب مرید این جمله را گفته باشند که از عمق دریای بیکران قرآن کریم و از شهود نگاه عرفانی خود این فرمول همیشگی را بیان نمودند تا همیشه سرمشق انقلاب و انقلابی ها باشد.  براستی آیا کسی باورش می شود روزی شیطان دست از نیرنگ ها و مکر و حیله های خود بردارد و رو به خیرخواهی و کمک انسانها بخصوص خداپرستان و مومنین بیاورد؟   همانطور که در قرآن آمده خداوند شیطان را از رحمت خود دور کرده و او را مورد لعن و نفرین خود قرار داده و تا قیامت همینگونه خواهد ماند؛ حال که طبق دلایل قرآنی و ادله اولیاء خدا و همچنین اعمال ننگین و جانایتکارانه امریکا بر همه عقلا و صاحبان عقل سلیم ثابت شده آمریکا شیطان بزرگ است چگونه باید دست از شعار مرگ بر امریکا برداشت و او را دور از رحمت خداوند ندانست؟
کافی ست به آمار جنگ تحمیلی ایران و تاریخ امریکا در کشورهای مختلف و کشور خودشان رجوع کرد تا به ماهیت پلید و شیطانی امریکا پی برد و با تمام وجود و اعتقاد فریاد برآورد:  مرگ بر آمریــــــکا .



کلمات کلیدی : دست نوشته
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ